Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GORUM DE NOVA
Abstynent

Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ruda slaska
|
Wysłany: Czw 17:00, 16 Cze 2005 Temat postu: jak najlepiej o rozwoj droga pokojowa?? |
|
|
chcialbym jakies wskazowki w co inwestowac surowce aby szybko skoczyc punktami na drodze pokojowej bo floty ni jakiej nie posiadam pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
 |
Hastatus
Abstynent

Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Czw 23:15, 16 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
To już gdzieś było...
(...) dumałem, dumałem, aż wydumałem taką oto taktykę:
Założenia – brak floty, dużo nowo stworzonych, słabych kolonii, brak pomocy skądkolwiek
Cel - Bombowiec (koszt 50000metalu/25000kryształu/15000deuteru)
Rozwiązanie
1-3 transportery na każdą planetę
technologia komputerowa na poziomie minimum 8
oraz na każdej posiadanej planecie:
- 22 poziom kopalni metalu – daje około 5,5 tysiąca Metalu / na godzinę
- 20 poziom kopalni kryształu - daje około 2,7 tysiąca Kryształu / na godzinę
- 20 poziom kopalni deuteru - daje około 1,6 tysiąca Deuteru / na godzinę
----------------------------
co w sumie daje 1 Bombowiec na godzinę przy 9 planetach
lub wersja mniej „hardcore’owa” – osiągalna dla takiego żuczka jak ja
- 18 poziom kopalni metalu - daje około 2,8 tysiąca Metalu / na godzinę
- 16 poziom kopalni kryształu - daje około 1,4 tysiąca Kryształu / na godzinę
- 16 poziom kopalni deuteru - daje około 0,8 tysiąca Deuteru / na godzinę
----------------------------
co daje 1 Bombowiec co dwie godziny przy 9 planetach
Czyli podsumowując potrzebuje „tylko” zagospodarować planety do poziomu podanego powyżej aby móc spokojnie budować trzon silnej (ale niestety bardzo powolnej) floty napadowej. Oczywiście te surowce muszą latać na matkę bardzo regularnie więc technologia komputerowa jest niezbędna.
Myślę że tą taktykę może stosować każdy kto doznał druzgocącej porażki i nie wie jak się po niej pozbierać.
P.S.
Pod cel = Bombowiec każdy z Was może podstawić cokolwiek innego i tylko przeliczyć poziomy kopalni.
P.S. 2
Ja przy konsekwentnym stosowaniu tej taktyki w ciągu 2 tygodni z miejsca 5000 ileś wszedłem do pierwszego tysiąca, a po następnych dwóch tygodniach do pierwszej pięćsetki. Jak ktoś nie wierzy to niech mnie sprawdzi
P.S. 3
Problem z tempem budowy bombowców pozostał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Ender
Abstynent

Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 23:23, 16 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
Hastatus napisał: |
P.S. 3
Problem z tempem budowy bombowców pozostał...  |
Zbuduj sobie nanitki lvl 2 - pomaga!
Ja dalej obstaję przy swoim - najpierw same kopalnie do porządnego poziomu (tak ze 3K energii ), a później albo szybka flota, czyli same wojenne, albo ciężka flota, czyli dodatkowo trochę niszczycieli i bombowców.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
GORUM DE NOVA
Abstynent

Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ruda slaska
|
Wysłany: Pią 9:01, 17 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
jezeli sie ma 3k energii to dostaje sie automatycznie nanity ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Ender
Abstynent

Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 13:33, 17 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
Nie, nanity trzeba sobie zbudować oddzielnie, a trochę kosztują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Hastatus
Abstynent

Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pią 19:51, 17 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
Troche offtopic, ale akurat o Nanitach gadamy. Jeśli na planecie nie mam Laboratorium badawczego to nanity na niej działają Tzn. czy skracają czas budowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Alien
Wykidajło

Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:08, 17 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
nanity nic nie maja do labolatorium ani do badan to jest kompletnie inna dziedzina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Ender
Abstynent

Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 23:02, 17 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
Nanity przyśpieszają budowę budynków, statków i obrony. Coś jak fabryka robotów, tylko rozbudowana i przyśpieszająca więcej dziedzin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Piwczyk
Napi(sze/je) się jeszcze

Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 15:21, 09 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
Jwdnego nie rozumiem... skąd przy nanitach wzięło ci się 3k energii??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Dark Lord Marilith
Karczmarz

Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: Sob 18:50, 09 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
Te 3k energii nic do nanitów nie mają. Ender po prostu napisał, że do takiego poziomu rozwija kopalnie. Tak, aby żarły 3k prądu u potem już tylko flotkę i badania robi Ja tam dla przykładu wolę mieć kopalnie zużywające pod 7k prądu
A przy słonecznej 24 lvl to się normlanie opalać można
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Piwczyk
Napi(sze/je) się jeszcze

Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 21:48, 09 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
chodziło mi dokładnie o to:
jezeli sie ma 3k energii to dostaje sie automatycznie nanity ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Alien
Wykidajło

Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:52, 09 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
Niestety NIE nanity trzeba normalnie wybudowac a sa drobie!!
za 30k energi dostaje si eza darmo Grawiton
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
aspro
Gość
|
Wysłany: Śro 14:18, 31 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
te 3k ma pewnie zwiazek z 300k wolnej energii do rozwoju grawitonow... ale to zupelnie inna bajka...
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|